Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak konstrüksiyonlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve taalluk alanları kabilinden değemekkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz sinein farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, oranlı maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa filhakika akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde alan vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle bile artık “ne istersem onu düzenırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga nokta koskocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına dek iş vetirelerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izlem eden yıllarda internet kent çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir sermaye elan var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılım çdüzenışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan envestismanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı altında kafalayıp şirketin essah finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin ahit zarfında üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilgilı. şu demek oluyor ki yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, ahir istenilen payanları vermemektedir.